Zo kan het dus ook.

Een tijd geleden kreeg ik weer contact met een ex.
Dat zijn dingen die soms gevoelig kunnen  zijn, en eerlijk gezegd was het dat in t begin ook wel even.
De eerlijkheid gebied te melden dat we niet onder de beste omstandigheden uit elkaar gegaan zijn en of je nou wilt of niet er "moest" eerst even een stukje oud zeer weg.
wellicht van beide kanten, want we maakten ons eerlijk gezegd beiden schuldig aan wat er toen allemaal gebeurd is.

Maar goed, ik heb helemaal geen zin om daar nu dieper op in te gaan.

4 Jaar verder

Ondertussen zal het zo'n 4 jaar geleden geweest zijn dat we elkaar voor t laatst gezien hebben.
Zij heeft ondertussen een nieuwe vriend, over mezelf hoef ik weinig te vertellen, als je dit af en toe leest weet je dat ik geen relatie heb.

Na een tijdje contact gehad te hebben, kwamen we op het idee om elkaar weer eens op te zoeken.
Zo gezegd, zo gedaan. Zij kwam met haar vriend naar hier en we hebben een hele leuke avond gehad (uiteraard met een BBQ).
Gewoon goed en leuke gesprekken en eerlijk gezegd geen oud zeer of "awkward onprettig" gevoel.
Gewoon een erg gezellige avond.

Het beviel zo goed dat we afspraken dat ik de volgende keer naar Almere zou gaan.

Tijdje daar niet meer geweest.

Afgelopen weekend was het zo ver. Ik ben met een portable koelkast vol bbq ingrediënten naar hun gereden.
Een gezellig huis vol kinderen (3 van haar, 1 van haar vriend) en dieren en het was gewoon gelijk heel leuk en gezellig.

Ik heb  me echt super vermaakt met de kinderen (ik hou gewoon van kinderen) en ik moet zelfs toegeven dat het gedeelte van Almere waar ik was eigenlijk wel okay is.
Een soort Lewenborg zeg maar (om het te vergelijken met Groningen)

Lekker gegeten, leuk gewandeld met de honden en kinderen. S avonds een gezellige, enig wat late avond gemaakt ;-) En haar vriend is echt een super aardige kerel met "mijn" vorm van humor.

Kortom helemaal prima. Ook de volgende dag was gewoon superleuk!
Wakker worden gemaakt met een kudde kinderen, ze beetje helpen met ontbijt maken, spelletje spelen met ze. Helemaal blij.

Met haar een wandeling met de honden gemaakt en tot de conclusie gekomen dat dit eigenlijk best wel heel leuk en gezellig is en dat we nog steeds prima met elkaar kunnen praten.

In de middag ging ik weer terug naar Groningen. Een stuk later dan gepland, en dat geeft alleen maar aan hoe leuk het was op dat moment.
Na een dikke knuffel van de kinderen (ik heb vriendjes gemaakt :-) ) en een knuffel van haar, gewoon een lekkere lange knuffel, nam ik afscheid van iedereen en ging ik in het veels te warme weer, weer naar Groningen rijden.
\

Hartstikke leuk

En weet je, het was van beide kanten hartstikke leuk!
Ik heb echt een super weekend gehad, geen seconde spijt van, geen nano seconde een ongemakkelijk gevoel.

En in de auto terug dacht ik: weet je, nou kunnen we heel moeilijk gaan doen over wat er allemaal voorgevallen is en wie nou schuld aan wat had en alles onder een vergrootglas leggen en al die enge dingen die mensen soms kunnen doen (ja ook ik maak me daar soms schuldig aan, schaam ik me best voor), óf we kunnen gewoon accepteren dat we óók gewoon prima met elkaar om kunnen gaan, elkaar goed aanvoelen en goed kunnen praten en vooral heel erg verschrikkelijk veel lol samen kunnen hebben.
En dat samen kan dus ook op deze manier, met haar vriend en kindjes er bij en het gewoon supergezellig hebben......na elkaar een dikke 4 jaar niet gezien te hebben.

Ja, zó kan het dus ook!

en dat bevalt me supetgoed!


Reacties

Populaire posts van deze blog

Typisch begin van een rustdag, als je mij bent

Terug naar de oertijd

Meervoudig beperkt, een maatschappelijk verantwoorde term (blijkbaar) en hoe gemis aan juiste info je echt beperkt.