Nog niet af

Nog niet af
Nog niet klaar
De gewenning van......
Het missen
Ook al was het niet waar
Ik dacht het te weten
Dacht het te voelen
Geloofde de woorden
Of wat ze bedoelden
Want hoe kon je zeggen dat
Het niet was mislukt
Het h woord wat nu ineens zo goed was
Geloofde je het zelf
Want als het echt goed is
Hoe verklaart dat dan mij?
Voor de moeilijke dingen kwam je altijd bij mij
Maar was er gepraat en gebeld en gerust gemaakt
Een kus en i love you
Ja snel kom ik langs
Ow ik wilde al komen
Maar nee dat ging echt niet
Ik hou wel van jou hoor
Maar nu toch wel anders
Maar wacht ik zit hier mee dus help me nog even
Ow wacht ik ben heel druk
En netflix is ook leuk
Ik moet nog muziek luisteren
Nee jou vertel ik alles
Naja behalve wat ik vergeet te zeggen
Maar ik vergeet veel
Behalve als het me uitkomt
Dan weet ik weer alles
Tenminste dat denk ik
Ow zei ik laatst echt wat anders hier over?
Nee dat bedoelde ik anders
Net als het eerste
Maar toch ook nog anders
Ik hou echt van jou
En snel kom ik langs
Dat vind ik belangrijk
Maar het afgelopen jaar had ik het zo druk
Ja dan is het moeilijk he
Ik meende het echt hoor
Maar nu bevalt me het ook best goed
Ja soms draag ik blauwe schoenen
Soms bruine soms rode
Net als mijn mening kan dat veranderen
Ik hou echt van je
Maar nu anders
Ja ik zei dat nooit zo hard
Maar ik meen dat wel
Nu ben je mijn vriend
Ik kom echt snel langs
Weet je........ik zit met een probleem
Ja wacht nee laat maar
Of toch niet
Het is hier allemaal zo anders nu
Ja ik zei wel dat jij mijn geluk bent
Maar ik zeg ook wel eens andere dingen.....
Echt je zit in mn hart.......

En nooit vloeiden tranen zo veel over mijn wangen.......
Het is genoeg
Ik weet niet meer wie je bent

Of wat je van mij gemaakt hebt.....

Reacties

Populaire posts van deze blog

Typisch begin van een rustdag, als je mij bent

Terug naar de oertijd

Meervoudig beperkt, een maatschappelijk verantwoorde term (blijkbaar) en hoe gemis aan juiste info je echt beperkt.