ook al ben je dr niet



Van simpele woorden
Tot delen van verdriet
Of soms even vragen
Hoe jij dat nou ziet

Van een late goedemorgen
Een app vol kopzorgen
De zin van het leven
Of niets te beleven

Van delen tot alles
Tot delen van niets
Of gewoon een berichtje
“ik zit op mn fiets”

De dromen en wensen
Van 2 vreemde mensen
Gingen ver over grenzen
……en ach ook al rijmt het niet
Het enige wat ik wil zeggen:
Je bent hier nog steeds bij me
Ook al ben je er niet

Van het beste tot het slechtste
Van het uiterste tot het heel dichtbij
Je betekend meer dan de wereld voor mij
En ik gaf je mn beste maar daarna veel van mn slechtste
En verschoot wellicht de kans op het beste van mij

En wie weet vergeef je het
En hopelijk beleef je het
Een kans om jou te zeggen wat het meende voor mij

Nu stilletjes huilen,
En boos zijn en druilen
Verdrietig in een hoekje waar niemand me ziet
Dit is niet de man die jij zo goed kent
Ja wel een beetje, maar er is nog veel pijn
En dromen, veel dromen, om toch weer te worden
Die ene man waar jij altijd bij wil zijn

Wie weet over jaren
En plotsklaps elkaar zien
Want toeval bestaat niet maar misschien dan
Wie weet gebeurt dan weer wat gebeurde
Wie weet wordt het ramp, wie weet een vlam

En tot al die jaren,
En misschien wel tot nooit
Maar ik wachtte al jaren dus die kunnen er bij

Je bent altijd bij me
Ook al ben je dr niet


Reacties

Populaire posts van deze blog

Typisch begin van een rustdag, als je mij bent

Terug naar de oertijd

Meervoudig beperkt, een maatschappelijk verantwoorde term (blijkbaar) en hoe gemis aan juiste info je echt beperkt.